Zestaw modernizacyjny panelu sterowania WIFI HARVIA XENIO
Kod produktu: CX001WIFI

Zestaw modernizacyjny panelu sterowania WIFI HARVIA XENIO

1 315.10 zł
Ceny obowiązują bez kosztów dostawy
Czas dostawy
Produkt może mieć nieco inne dopasowanie lub kolor niż pokazany na zdjęciu

Nowoczesny i stylowy HARVIA XENIO WIFI to panel sterowania sauny z podświetlanymi przyciskami i czujnikiem drzwi, który można obsługiwać zdalnie za pomocą urządzenia mobilnego. Panel sterowania można podłączyć do bezprzewodowej sieci LAN. Aplikacja mobilna MYHARVIA umożliwia zdalne sterowanie funkcjami na panelu sterowania, takimi jak kontrola temperatury i wilgotności, oświetlenie i wentylacja powietrza, kalibracja temperatury, funkcja pamięci na wypadek przerw w dostawie prądu, uruchamianie czasowe i korzystanie z tygodniowego timera. Funkcje różnią się w zależności od urządzeń podłączonych do systemu.

HARVIA XENIO WIFI umożliwia wiele opcji instalacji, a także może być zainstalowany później. Zalecamy umieszczenie panelu sterowania w pobliżu drzwi sauny jako instalacji powierzchniowej lub wbudowanej w ścianę. Twoje doświadczenie w saunie jest bardziej relaksujące i bezpieczne dzięki wbudowanej funkcji zdalnego uruchamiania panelu sterowania, która rozpoznaje na przykład, czy drzwi sauny zostały pozostawione otwarte lub ktoś znajduje się w saunie po aktywowaniu statusu bezpieczeństwa.

Panel sterowania umożliwia łatwą i przejrzystą kontrolę sauny. Możesz uruchomić i regulować temperaturę za pomocą przycisków panelu sterowania. Podświetlane przyciski na wyświetlaczu ułatwiają obsługę nawet przy słabym oświetleniu. Śledź stan swojej sauny za pomocą aplikacji mobilnej MYHARVIA lub na cyfrowym wyświetlaczu panelu sterowania. Czujnik drzwi zdalnego stanu uruchamiania sauny można aktywować bezpośrednio z panelu sterowania.

Pakiet umożliwia zdalny dostęp do pieca do sauny HARVIA XE lub sterowników Harvia Xenio CX170 i Xenio Combi CX110C (wyprodukowanych w 2020 roku lub później).

 

  • Gwarancja (y.) 2
  • Wymiary szerokość (mm) 85
  • Wymiary wysokość (mm) 110
  • Wymiary głębokość (mm) 24

Priorytetem naszej firmy jest dostarczenie klientom towarów najwyższej jakości, w dogodnym dla nich czasie i w wybrane przez nich miejsce.

Wysyłamy towary do wszystkich krajów świata. Jeśli przy wyborze adresu dostawy nie znajdziesz interesującego Cię kraju lub miasta, skontaktuj się z nami przez e-mail [email protected] lub zadzwoń pod numer telefonu kontaktowego, koszt dostawy zostanie obliczony indywidualnie.

Dostawa jest zawsze dostępna.

Informacje o dostawie:
Przygotowanie zamówienia do wysyłki zajmuje 2–3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu. Po przygotowaniu zamówienia zostanie ono przekazane kurierowi w celu dostarczenia.
Czas dostawy:
Dostawa trwa zazwyczaj od 8 do 10 dni roboczych, jednak w przypadku większych lub gabarytowych zamówień czas dostawy może być dłuższy.
Należy pamiętać, że zamówienia nie są przetwarzane, wysyłane ani dostarczane w weekendy i święta.
Maksymalny czas dostawy nie powinien przekroczyć 4–6 tygodni.

Czas dostawy liczony jest od momentu odebrania i wysłania zamówienia z naszego magazynu. Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, klient otrzyma powiadomienie e-mailem ze wszystkimi informacjami o śledzeniu swojego zamówienia. Warunki dostawy mogą ulec zmianie w zależności od odległości miejsca przeznaczenia.

Podany na stronie internetowej czas dostawy jest przybliżony.

Firma nie bierze odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostawie.

Firma nie odpowiada za reorganizację elektryków i budowlańców.

UWAGA! Jeśli nie otrzymałeś zamówienia w podanym powyżej czasie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


Ceny dostawy do domu

Koszty wysyłki na terenie Europy obliczane są według stawek firmy kurierskiej.

Przed dostarczeniem towaru kurier uzgodni telefonicznie dogodny dla Państwa czas dostawy (dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00).

Koszty dostawy nie są wliczane do ceny produktu podanej w sklepie internetowym.

Koszt wysyłki zostanie dodany do wartości koszyka.

 

Zbiórka towarów

Podczas odbioru dostarczonego towaru, prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki (opakowania), upewnienie się, że opakowanie nie jest zdeformowane lub uszkodzone. Jeśli podejrzewasz, że przesyłka została uszkodzona lub zdeformowana, nie podpisuj dokumentów przesyłki i odeślij przesyłkę kurierowi. Jeśli przesyłka jest w porządku, podpisz fakturę (list przewozowy) lub inny dokument przekazania-przyjęcia przesyłki. Podpisany dokument jest dowodem, że zamówiony towar został do Ciebie dostarczony.

W przypadku zakupu produktów dłuższych niż 2,4 m, klient może zostać zobowiązany do zorganizowania rozładunku.

Zwrot towaru

Robimy co w naszej mocy, aby zapakować towary zakupione u nas. Niestety, czasami podczas transportu może dojść do uszkodzenia. Nawet jeśli nie wiesz, czy coś jest uszkodzone, czy nie, zawsze dobrze jest zrobić zdjęcia dostarczonej paczki na smartfonie, będą Ci potrzebne na wypadek, gdyby zawartość została uszkodzona.

Jeśli widzisz ślady uszkodzenia opakowania, podejmij następujące kroki:

1. Zrób zdjęcia przesyłki i upewnij się, że uszkodzenia są widoczne.

2. Rozpakuj zamówienie i sprawdź, czy któryś z produktów nie jest uszkodzony, zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu.

3. W przypadku naruszenia prosimy o poinformowanie nas o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]

UWAGA! W przypadku wszystkich roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zepsutych towarów, należy złożyć roszczenie w ciągu jednego (1) dnia roboczego od daty dostawy. Firma musi otrzymać pełne szczegóły i opis w formie pisemnej z dołączonymi zdjęciami uszkodzonych towarów.

Jeżeli Kupujący odmawia przyjęcia dostarczonego towaru, który nie posiada wad, zobowiązany jest do poniesienia kosztów zwrotu towaru do nas.
Jeśli masz jakieś prośby lub uwagi dotyczące usług dostawy towarów, skontaktuj się z nami przez e-mail lub telefon. Na pewno rozważymy Twoje życzenia.

Produkty powiązane

Podobne produkty